برادر
برادر

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت16:15---8 بهمن 1391
ای جاااااااااااااااانم
چقدر اینا مظلوم واقع شدن


روژان
ساعت16:19---13 دی 1391
وبلاگ خوبی داری

مخصوصا عکسا که واقعا جای تامل دارن مخصوصا این که براش کامنت گذاشتم
پاسخ:مسی گلم


فریاد
ساعت17:36---8 دی 1391
سلام عزیز مطالبتو با دقت خوندم واقعا عالیه من که لذت بردم .موضوع وبتم خیلی جالبه و جای کار داره . ممنون که به من سر زدی و لطف کردی نظر دادی من لایق این تعریفها نیستم.
نگفتی چرا از وبهای مذهبی دوری میکردی آخه وب تو هم یه موضوع بالاخره مذهبیه..؟
ممنون که منو لینک کردی
من هم با افتخار لینکت کردم اگه میشه منو با اسم ((شراب روحانی ))لینک کن ممنون میشم.
منتظر دیدار بعدیت هستم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,

] [ 21:9 ] [ نارنج ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه