سخن نخست
سخن نخست

کودکان دوره گرد

 ای خيابان خواب های پاپتی

 اندکی آهسته تر زاری کنيد

 گريه هاتان خواب اين مردان خميازه کش بی درد

    را آشفته کرد !

 اندکی ارام تر آن اشک ها را روی دامن های خود

   جاری کنيد.

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت1:48---24 دی 1392
وب جالبی داری تا حالا ندیده بودم .به وب منم سر بزن http://barayee-too.blogfa.com/


الهه ... نمکدون
ساعت23:19---20 دی 1392
شگفتا از تو ، که هر چه خواسته ای کرده ای ،

با لفظ : اگر خدا بخواهد !!!


باران
ساعت12:11---10 دی 1392
سلام گلم همه چی مث همیشه عاااااالی
امروز تولد یکساگی وبلاگمه خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزم


blackroose
ساعت18:58---4 آذر 1392
سلام نارنج...مرسی از وبلاگم دیدن کردی و نظر دادی....خوشحال میشم بازم بیای وب من و نظراتتو بخونم....فقط ی سوال چرا موضوع وبلاگت اینو انتخاب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ذهنمو بد درگیر کرده............
پاسخ:منم ازت ممنونم که بهم سرزدی...موضوع وبم یه رازه :)


حسین (سبخزار)
ساعت17:30---28 آبان 1392
بازم مثل همیشه زیبا و تاثیر گذار ولی حیف ... کسانی که باید تاثیر بپذیرن اصلا اهل خوندن نیستن چه برسه به خوندن وبلاگ

تیپ توووپ
ساعت0:07---22 آبان 1392
سلاااااااااام دوست قدیمی.....
مرسی که برام کامنت گذاشتی....دنبال آدرس وبت بودم....
خوبی؟؟چه رشته ای رفتی؟؟؟؟؟؟
آدرس منو از کی گرفتی؟؟؟؟
درضمن وبتم خیلی قشنگه...


هستی
ساعت22:06---21 آبان 1392
لحظه ها را با تو پرپر میکنم

گاهگاهی چشم خود تر میکنم

صبح و شب یادت مرا پرکرده است

زندگی را با تو من سر میکنم

خوب و شیرین منی عمر منی

روزهایم با تو بهتر میکنم



سامان یا رافاعل
ساعت16:54---20 آبان 1392
سلام دیدی امدم خدایا به این بچه ها نونی بده الهی امین


بازم بیا وبم


Binam_M
ساعت13:19---24 مهر 1392
ممنون ازمطلبتون وب خوبی دارین

fateme
ساعت15:21---22 مهر 1392
فدات مرسی که اومدی سر زدیو نظر گذاشتی
پاسخ:خواهش ميكنم


مرتضی
ساعت19:26---21 مهر 1392
هر چه ایام بگشت ما ز پی آن گشتیم
که گهی کورو گهی لال وگهی خرگشتیم
(این بیت رو خودم گفتما)
از این آدما هر چی بگی بر میاد.
دوست داشتی تبادل لینک کنیم.


الی
ساعت18:50---27 خرداد 1392
سلام چطوری یا نه؟؟
کم پیدایی!
موضوع وبت خیلی خوبه افرین!!!


yazdanshenas
ساعت12:06---3 خرداد 1392
سلام.تشکر از اینکه باردیگه ب وبم سرزدی وشرمنده از اینکه دیرجوابتومیدم آخه سرم خیلی شلوغه این روزا....درضمن هرمطلبی رو دوس داری بردار.

مریم(سکوت بارون)
ساعت16:30---23 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم!



من اولین بار اومدم...



به دوستام معرفیت میکنم...
پاسخ:ممنون ميشم


catson
ساعت16:04---9 ارديبهشت 1392
سلام
وبلاگ خوبي داريد
من لينكتون كردم شما هم لينكم كنيد


نسیبه دهنوی
ساعت22:58---6 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم
واقعا تاثیر گذار بود....
وقتی به چشمای معصوم بچه ها نگاه میکنم که از درد فقر گریه میکنن دلم میگیره ممنون که یادم آوردی چقدر در نعمتم و قدر نمیدونم.
سعی میکنم تا جایی که میتونم به کودکان فقیر کمک کنم... بازهم ممنون
پیروز باشی


z.k
ساعت19:00---4 ارديبهشت 1392
سلام نارنج جان ممنون که بهم سرزدی حتما انجام میدم گلم

نازنین
ساعت17:26---4 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم.ممنون که بهم سر زدی.راستش وبلاگت واقعا قشنگه.یه جورایی موندم.ادمو به خودش میاره.شعار نمیدما.همین که ادم فقط یه لحظه هم به این ظلم هایی که تو جهان میشه فکر کنه بنظرم میتونه کافی باشه.در هر حال ممنون. من لینکت کردم تو خواستی بکن.

الهه ... نمکدون
ساعت18:32---3 ارديبهشت 1392
سلام نارنج جان مرسی که سر زدی و ممنون از نظرات خوبت. زنده باشی گلم

√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√
ساعت18:33---1 ارديبهشت 1392
به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!


دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم


تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست


که “تـــــ ــو”


تنــــــ ـــــها درد منی…!


yazdanshenas
ساعت16:00---31 فروردين 1392
سلام.اولا مر30ازاینکه ب وبم سرزدی ثانیا وب قشنگی داری ودرد واقعی جامعه روبیان کردی ضمنا از ت میخوام مطالبی ک راجع ب موضوع توست وبراساس واقعیت دروبم نوشته شده حتما ببین=عنوان مطلب هستش:خاطره ای تلخ اما.این عنوان مربوط به ارشیوخرداد90هستش ی مطلب دیگه توی اون یکی وبلاگم هست

الهه ... نمکدون
ساعت23:35---27 اسفند 1391
سلام نارنج جان.
یه مدت نیستم عزیزم. پیشاپیش عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی رو آغاز کنین البته در کنار خانواده و دوستان


سميرا
ساعت23:25---14 اسفند 1391
سلام ممنون ازحضورگرمت بازم سربزن بووووووووووووووووس

باران
ساعت23:11---14 اسفند 1391
سلام مرسی از حضورت ما راهم دعا کن که خیلی محتاج دعا هستم شما به جایی میروید که آرزوی نهایت من است الان که این را مینویسم اشک در چشمانم حلقه زده .به سلامت

Ghazal
ساعت20:44---8 اسفند 1391
mamnoon
pesare hamsaye...khhhh.albate doste khanevadegi


یک دوست
ساعت23:33---6 اسفند 1391
ازاین که به وبلاگ من سرمی زنید متشکرم خوشحال می شم بازم به من سر بزنی

sadegh@ghazale
ساعت12:57---1 اسفند 1391

شب سردی ست و هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من دلبر بارانی من۰۰۰۰۰


الهه
ساعت22:13---23 بهمن 1391
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !
.


تنهای شیطون
ساعت21:24---23 بهمن 1391
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...


diti
ساعت16:42---21 بهمن 1391
ممنون که به وبلاگ من اومدی و نظر دادی
موضوع وبلاگت واقعاً متفاوته و من خیلی لذت بردم که همچین آدمایی هنوز هم پیدا میشن و مهمتر اینکه از خودم بدم اومد که تاحالا تو فکر اینجور افراد نبودم
واقعاً آفرین داری
راستی اگر موافق با تبادل لینک هستی منو با اسم «عکس» لینک کن و بگو با چه اسمی لینکتون کنم
با تشکر


مرمر
ساعت23:00---17 بهمن 1391
وبلاگی داری نو متفاوت ....

جای خوشحالی داره که هنوزهم ادمایی مهربون هستن....!!
اجرت باخدا


تنهاترین تنها
ساعت21:48---14 بهمن 1391
سلام وب قشنگی داشتی عزیزم من لینکت کردم

دینا
ساعت17:16---10 بهمن 1391
سلام نارنج جون خوبی اجی؟بدوبیاوبم

الهه
ساعت16:22---9 بهمن 1391
نارنج جون میگم میتونی از روی عکسای پسرم کپی کنی اگه نشد بگو ایمیل کنم عزیز دلم

نینا
ساعت21:44---8 بهمن 1391
سلام.وب خوبی داری.ممنون که سر زدی.به کارت ادامه بده.

arash
ساعت14:38---7 بهمن 1391
سلام دوست من لینکت کردم ولی هر کاری کردم نشد با تبادل لینک هوشمند لینک شم ممنون اگه لینک کنی.



با عنوان دنیای شادی.


پاسخ:لينكت كردم


دخترچادری
ساعت23:39---6 بهمن 1391
فاصله دخترک تا پیرمرد یک نفر بود، روی نیمکتی چوبی، روبروی یک آبنمای سنگی.


پیرمرد از دختر پرسید:


- غمگینی؟


- نه.


- مطمئنی؟


- نه.


- چرا گریه می کنی؟


- دوستام منو دوست ندارن.


- چرا؟


- چون قشنگ نیستم


- قبلا اینو به تو گفتن؟


- نه.


- ولی تو قشنگ ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم.


- راست می گی؟


- از ته قلبم آره


دخترک بلند شد پیرمرد رو بوسید و به طرف دوستاش دوید، شاد شاد.


چند دقیقه بعد پیرمرد اشک هاشو پاک کرد، کیفش رو باز کرد، عصای سفیدش رو بیرون آورد و رفت...
پاسخ:خيلي قشنگه


sadegh
ساعت14:52---6 بهمن 1391
چه موجود عجیبی است این انسان...!
وقتی صدایش می کنی،نمی شنود...
وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...
وقتی دوستش داری، به فکرت نیست...
اما..........
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...
وقتی به فکرت هست که دیگر نیستی...


سها
ساعت18:38---2 بهمن 1391
خیلی پرمعنی و قشنگ بود ممنون عکسشم جالب و معنی دار

sadegh
ساعت11:18---2 بهمن 1391
عـاشــق روزهــــــــــــایـــی هَـــستـــــم که مهـــــربـــان میـــــشـــوی . . .





حتـــی اگـــــــــــر نفـــهـــــــــــمَـم چـــــــرا





مــن از تــــکرار ِ نـــام ِ تــو در قـــلـــب ِ خــویــــش هـــزار شــــــعر میسازم







تــو بـه ایـــن دســت سازه هـــای ِ مــن نخـند عشق را صادقانه بـــــاور کــــن ...


پاسخ:خيلي ممنونم


مهسا جون
ساعت10:27---1 بهمن 1391
سلام
مرسی ممنون غم فراموش نمیشه ولی باید تظار کنم دیگه ننویسم


roz meshki
ساعت18:39---30 دی 1391
خدایا


احساس می کنم زود عادت می کنم و گاهی به اشتباه اسم آنرا دوست داشتن می گذارم.





خدایا...


می ترسم از اینکه به گناه کاری که نفسم آنرا صحیح می خواند و دلم از آن می ترسد و عقلم به آن شک دارد، در آتش بی مهری ات بسوزم.





خدایا...


می دانم تمام لحظه هایم با توست. می دانم تنها تویی که مرا فراموش نمی کنی. می دانم که اگر بارها فراموشت کنم، ناراحتت کنم و برنجانمت، باز می گویی برگرد. می دانم؛ همه اینها را می دانم، ولی نمی دانم چه کنم؛ نفسم مرا به سویی می کشد و عقلم حرفی دیگر می زند و دلم در این میانه مانده.


خدایا...


تو بگو چه کنم. تو نشانم بده راهی که بهترین است.


خدایا...


می دانم تو همیشه با منی ، ولی تنهایم مگذار؛ یا شاید بهتر باشد بگویم: نگذار تنهایت بگذارم.


خداوندا..


من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی سرمای زمستان،


من از تنهایی و دنیای بی تو می ترسم.


خداوندا...


من از دوستان بی مقدار، من از همرهان بی احساس،


من از نارفیقی های این دنیا می ترسم.


خداوندا...


من از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودن،


من از ماندن چون مرداب می ترسم.


خداوندا...


من ازمرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک می ترسم.


خداوندا...


. من از ماندن می ترسم


خداوندا...


من از رفتن می ترسم


خداوندا...


من از خود نیز می ترسم


خداوندا...


پناهـــــــــــــــــــم ده!!
پاسخ:اخه عزيز دل من تو كه متن به اين زيبايي گذاشتي آدرس وبت كجاست
پاسخ:رز مشكي تويي ببخشيد اسمت رو نديدم


anaram1991
ساعت14:30---30 دی 1391
سلام وب قشنگي داري

مطالبت ادمو به گريه ميندازه



راستي من لينكت كردم اگه خواستي تو هم من و لينك كن
پاسخ:لینکت کردم


دلارام
ساعت15:04---27 دی 1391
سلام تولدت پیشاپیش مبارک. امیدوارم روز خوبی برات باشه.... به کسی که نمیشناسی پیشنهاد دوستی نده. تو منو نمیشناسی من ادم خوبی نیستم... امیدوارم ناراحتت نکرده باشم خدافس.
پاسخ:اما من مصرم


امیر-بیقرار
ساعت1:36---27 دی 1391
عزیزم وب قشنگی داری مطلباتو خوندم در ضمن تولدت پیشاپیش مبارک ایشالله 120 ساله بشی بوووووس
پاسخ:اووووه چه خبره اين همه ممنونم


sadegh
ساعت18:46---26 دی 1391
خب نميتونم ده تا پيام بنويسم كه هر روز برا دوستام يه شعر ميفرستم.ولي كاراگاه خوبي ميشيپاسخ:ترو خدا خجالت زدم نكن

sadegh
ساعت18:40---26 دی 1391




دل آدما...!!







شیشه نیست که روی آن * هــــــا * کنیم...!!







بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم



... ...



و کیـــــف کنیم...







رو شیشه نـــازک دل آدمـــا







اگـــه قلبـــــــــی کشیدی،







باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی...



سلام.وبت عاليه.دوس داشتي به منم سر بزن.[چشمک]


حسين
ساعت0:02---26 دی 1391
سلام ممنون كه به وبلاگم سر زدي
اگه اجازه بدي تبادل لينك انجام بديم


فرناز
ساعت19:39---25 دی 1391
سلام عزیزم من فرناز مرسی که بلاگ من اومدی البته به وبلاگ نوشته های دو عاشق که هر دو متعلق به منه. خوشحال میشم به این یکی وبلاگم هم سر بزنی.

محمد
ساعت19:27---25 دی 1391
سلام ممنونم از بازدیدت از وبلاگم
خوشحاالم کردی
اگه خواستی بیا تبادل لینک کنیم
راستی از وبت هم خوشم اومد مطالبش خیلی جالب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 دی 1398برچسب:,

] [ 23:5 ] [ نارنج ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه