تنها
تنها

 تنها و غریب مانده ای!

دست هایت کوچک است اما دردت بزرگ!
چشم هایت کودک است اما نگاهت پیر!
پدر داری اما نداری...!
مادر ... داری؟!
خواهر 14 ساله ات، مادر کودکی ست!
برادر 12 ساله ات، خرج خانه می دهد!
و تو! نمی دانی معنای کودکی چیست!
کاش زمین دهان باز می کرد!
کاش زمین دهان باز می کرد و
همه ی ما ; مردمانش را می بلعید!
کاش....



نظرات شما عزیزان:

sadegh@ghazale
ساعت15:12---12 اسفند 1391


دلم نه عشق ميخواهد ‚



نه دروغ هاي قشنگ ‚



نه ادعا هاي بزرگ ‚



نه بزرگ هاي پر ادعا ‚



دلم يك فنجان قهوه داغ ميخواهد و يك دوست ‚


sadegh
ساعت18:28---30 دی 1391
و خدا زن را از پهلوی چپ مرد آفرید.

آری ، خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید

نه از سر او ، تا فرمانروای او باشد.

نه از پای او ، تا لگد کوب امیال او گردد.

بلکه از پهلوی او ، تا برابر با او باشد

و از زیر بازوی او ، تا مورد حمایت او باشد

و از نزدیکترین نقطه به قلب او ،

تا معشوق و محبوب او باشد.


meysam
ساعت15:31---27 دی 1391
سلام عزیزم عالی بود دوباره به وبلاگ من سر بزن با عنوان نمره ی من راستی من 17سالمه
پاسخ:باشه ميام ولي ادرست رو درست وحسابي ندادي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:,

] [ 12:0 ] [ نارنج ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه