تغيير
تغيير

 ديشب كه داشتم ريخت و پاش هاي اين دو روز جشن تولدم رو از تو وبم جمع مي كردم يه چيزي يادم افتاد

من كه اين همه مطلب ميذارم و براي بچه هاي فقير، دل سوز جمع مي كنم صد درصد هيچ كمكي بهشون نكردم

اونا كه اين مطالب رو نمي خونن اصلا نونشون كجا بود كه بخوان اينترنت داشته باشن و وب منو ببينن

و مطمئنن با نوشته هام تا حالا هيچ دست كمكي براشون دراز نشده و پولي براشون جمع نشده

واقعا دلم سوخت آخه من چه كاري ازدستم برمياد كه براشون انجام بدم 

اما يه چيزي ته دلم روشن شد يه اميديه اميدي كه باعث شد ازهمون اول اين وبلاگ روبسازم

شايد با حرفام اونا خوشبخت نشن ولي شايد شماي خواننده يا حتي من نويسنده از اين به بعد بي تفاوت از كنار اين بچه ها رد نشيم

يا به جاي يه ٥٠٠تومني كه جلوشون مينداختيم الان دولاشيم ويه ١٠٠٠بزاريم كف دستشون يااين كه به دست فروش هاي پشت چراغ

قرمز بيشتر توجه كنيم وياشايد خيلي از چيزهاي ديگه ...

درهرصورت ازهمتون هم ممنونم به خاطر نظرات گلتون كه هميشه بهم اميد ميده

 



نظرات شما عزیزان:

fereshte
ساعت23:29---21 بهمن 1391
webe toam kheili ghashange azizam.jedi migam

دلارام
ساعت15:02---2 بهمن 1391
همین که چشم خیلی ها رو به این چیزا باز میکنی خیلیه... باورت نمیشه که اینجا دیگه کسی بهشون اهمیت نمیده. همه بی تفاوت میگذرن و هر کی فقط به فکر خودشه... خیلی بده. خیلی بد...

باران
ساعت17:00---30 دی 1391
سلام

وبلاگ قشنگی داری، یا لااقل من ازش خوشم اومد.

من لینکت میکنم، تو هم به وبلاگم سر بزن اگه خوشت اومد لینکم کن. اگه این کارو کنی مرسی میشم.

20baran20.LoxBlog.Com

پاسخ:خیلی وبلاگ قشنگی داری منم لینکت کردم


my love
ساعت13:48---28 دی 1391
سلام دوست عزیز. تولدت مبارک. امیدوارم همیشه و در همه حال موفق و پیروز باشی. منم چند روز پیش یه تولد تو وبلاگم گرفتم. خوشحال میشم بیای و تو جشن ما که چند روز گذشته شرکت کنی. نظر یادت نره. با کادو بیا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 دی 1391برچسب:,

] [ 15:30 ] [ نارنج ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه